Levering, returnering og ombytning
Levering
Vi gør vores bedste for at sende dagligt. Hvis der er flere produkter i bestillingen kan det ske at der går en smule længere, da vi samler bestillingen fra forskellige lokationer.
Vi sender med GLS til din nærmeste pakkeshop eller til privatadresse.
Vi tager ikke ansvar for pakker, der bliver tabt under transport efter indlevering hos fragtfirma. Hvis en pakke er forsinket eller forsvinder under forsendelse, så send os en email på support@maerkbare.dk og vi vil gøre vores bedste for at hjælpe.
Returnering
🌲🎁 Det er gave-sæson, så retur og byt kan ske indtil 15. januar.
Du kan altid komme forbi en af vores butikker for at returnere — også selvom varerne er købt online.
Vi har forsøgt at gøre det så nemt så muligt at returnere. I din ordre vil der altid være vedlagt en seddel som forklare proceduren for returnering. Proceduren kan afvige afhængig af din lokation. I alle ordre til Danmark vil du kunne finde returseddel og returlabel i din ordre. Du skal være opmærksom på at det som udgangspunkt (se afsnit om gratis returnering ved byt) koster 39 DKK (100 DKK fra Sverige) at benytte vores returlabel. Beløbet fratrækkes det refunderede beløb når vi modtager pakken.
En typisk returnering indebære følgende:
- Udfylde retursedlen med returneringsårsag for de relevante produkter.
- Pakke varene forsvarligt.
- Påklistre den vedlagte returlabel på pakken.
- Indlevere pakken i din nærmeste GLS pakkeshop.
Gratis returnering ved ombytning
Vi tilbyder at betale de 39 DKK (100 DKK for Sverige) for returfragt ved ombytning. Det eneste du skal gøre, er at lægge en ny ordre inden du returnere. Det nye ordrenummer skal skrives på det retursedlen, så vi ved at du har lagt en ny ordre.
Vær opmærksom på at dette kun gælder ved brug af den vedlagte returlabel, og at eventuelle fragtomkostninger på den nye ordre IKKE er gratis.
OBS! Gælder ikke internationale returneringer.
Bemærkninger omkring returnering
For at få det fulde beløb refunderet, skal produkter returneres i oprindelig emballage inklusiv eventuelle mærkater. Produkter må være brugt som man ville når man prøver dem på i butikken.
Når produkter returneres skal de indpakkes forsvarligt. Genbrug eventuelt emballagen som du modtog varerne i. Skoæsker skal også pakkes ind.
Hvis du ikke bruger den vedlagte returlabel kan vi kun garantere at modtage din returpakke hvis du sender med GLS. Pakker sent via andre leveringsmetoder bliver ikke hentet i pakkeshop/posthus.
Returneringsadresse
Ombytning
I butik
Du kan altid komme ned i en af vores butikker for at bytte til et andet produkt. Dog skal du være opmærksom på, at vi ikke kan lave et direkte byt. Det vil altid indebære at vi refundere de uønskede produkter, og at du derefter, betaler for de nye ønskede produkter.
Via fragt
Hvis du ønsker at bytte en vare til en anden størrelse eller et andet produkt, så skal du returnere varen som beskrevet i din ordre. Dernæst skal du lægge en ny ordre online som du gjorde ved første køb. Det kan du gøre med det samme og samtidig sikre dig, at det ønskede produkt ikke bliver udsolgt.
Vi refunderer beløbet for den returnerede vare, så snart vi modtager den i butikken.
Spørgsmål
Hvis du har spørgsmål ift. levering, returning eller ombytning kan du skriver på support@maerkbare.dk eller ringe på 53 80 33 40.Barefoot Aps, Gammel Kongevej 19, 1610 Kbh V, CVR: 39363518